Nuo šiol prisiskambinti į ligoninę, užsiregistruoti gydytojų specialistų konsultacijoms, radiologiniams tyrimams ar gauti reikiamą informaciją bus greičiau, paprasčiau ir patogiau, nes pradėjo veikti modernus skambučių centras ir įdiegtas vieningas telefono numeris, – rašoma Klaipėdos universiteto ligoninės (KUL) pranešime žiniasklaidai.
Kelis numerius pakeitė vienas
„Centralizuojame pacientų aptarnavimą, vietoje kelių skirtingų ligoninės telefonų numerių įdiegėme vieną. Skambindami pacientai gali pasirinkti aktualią paslaugą iš aiškaus meniu: registraciją pas gydytojus specialistus ar radiologiniams tyrimams, registruotis į Žaliąjį koridorių, atšaukti konsultaciją ar gauti bendrą informaciją apie paslaugas. O kai visi registratoriai užimti, pacientai gali pasirinkti perskambinimo funkciją“, – sako KUL Ambulatorinių paslaugų centro vadovė Ligita Patapavičienė.
Skambučių centras aprūpintas pažangia informacine sistema, kuri valdo didelius skambučių srautus, formuoja ataskaitas, mato pacientų užklausų dinamiką. Dėl technologinių sprendimų ne tik greičiau atsakoma pacientui, bet ir efektyviau dirba personalas.
„Tai vienas moderniausių skambučių centrų Lietuvoje. Įdiegėme inovatyvius sprendimus, pritaikėme patalpas šiai specifinei veiklai ir subūrėme tam pasirengusią komandą“, – pasakojo centro vadovė.
Gerins pacientų patirtį
Pasak KUL generalinio direktoriaus prof. dr. Audriaus Šimaičio, skambučių centras – ne tik technologinė naujovė, bet ir sisteminis sprendimas pacientų patirčiai gerinti.
„Iki šiol pacientams sunku buvo prisiskambinti, tai vienas pagrindinių iššūkių. Skambučių centro idėja gimė iš realaus poreikio gerinti paslaugų prieinamumą ir pacientų aptarnavimą. Esame pasirengę augančiam skambučių skaičiui ir galime laiku užtikrinti kokybiškas sveikatos priežiūros paslaugas. Dėkoju visai komandai, prisidėjusiai prie šio svarbaus pokyčio“, – sako vadovas.
KUL direktoriaus medicinai prof. dr. Antano Gulbino teigimu, ligoninės skambučių srautas – itin didelis, todėl sprendimas sukurti vieningą centrą buvo būtinas.
„Per dieną sulaukiame iki 1500 skambučių. Pernai suteikėme daugiau nei 230 tūkst. ambulatorinių paslaugų, o mūsų tikslas – pasiekti 250 tūkst. per metus. Kadangi apie 70 proc. pacientų registruojasi telefonu, šiuolaikiškas ir efektyvus Skambučių centras yra gyvybiškai svarbus užtikrinant kokybiškas ambulatorines paslaugas“, – akcentavo A. Gulbinas.
Informacija – visą parą
Skambučių centras veikia darbo dienomis 8–17 val. Kitu metu pacientai kviečiami registruotis internetu per e. sveikatos sistemą. Bendra informacija teikiama visą parą. Vadovaujantis Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu, informacija apie asmens sveikatos duomenis telefonu neteikiama.
Perėjimo prie naujojo numerio laikotarpiu ankstesni ligoninės registracijos telefonai dar kurį laiką bus peradresuojami. Vieningas Skambučių centro numeris – 0 46 441441.