Kuriate verslą virtualioje erdvėje, planuojate prekybą Lietuvoje, o gal tarptautiniu mastu? Tuomet kokybiška interneto svetainė yra viena pirmųjų užduočių. Neliko dvejonių, kad šiandien el. prekybos pliusai gerokai lenkia fizinių parduotuvių privalumus. Tiesa, kuriant patrauklią internetinę parduotuvę, verta pagalvoti ne tik apie įspūdingą dizainą. Toliau – 3 esminės „draugiškos“ pirkėjui internetinės svetainės dedamosios ir šių naudos.
1. Greito ir saugaus duomenų serverio pasirinkimas
Savajai interneto svetainei pirmiausia teks surasti saugius „namus“. Niekuomet su tuo nesusidūrusiam verslininkui neretai žadą atima pasirinkimo įvairovė. Rinkoje kokybiškus produktus siūlo tiek duomenų centrai, tiek tarpininkai. Nuo debesų kompiuterijos iki fiziniuose serveriuose talpinamų svetainių – šis žingsnis turi būti apgalvotas. Kodėl tai taip svarbu?
Nuo vadinamojo serverio – interneto svetainės namų – kokybės priklauso virtualios parduotuvės ar katalogo:
Turbūt nė nereikia minėti, kad lėtai veikiantis prekių katalogas, kad ir koks unikalus šis būtų, kelia ne pasitenkinimą, o susierzinimą. Rinkodaros ekspertai pastebi, kad antrą šansą tokioje gausioje pasiūloje vartotojai suteikia retai. Kalbant apie duomenų saugumą, svarbu ne tik tvarkingai pateikti jų rinkimo bei tvarkymo informaciją, bet ir realiai pildyti pažadus.
2. BDAR atitinkantis informacijos rinkimas ir valdymas
Daugelis skuba užtikrinti savo intelektinės nuosavybės teises į unikalų projektą. O kaip gi atsakomybės? Specialistus vis dar stebina savitos Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR) interpretacijos – paviršutiniškas nurodymų pildymas nėra „draugiško“ verslo bruožas. Teisinį pagrindą reikia įvertinti atsakingai ir į duomenų saugumą žiūrėti rimtai. Šiomis dienomis apsileidimas tvarkant duomenis prilygsta prekės ženklo reputacijos krizei.
Kam aktualus Reglamentas? Trumpai tariant, visiems, kurie renka bet kokius vartotojo duomenis. Jei interneto svetainė yra pirkimo proceso dalis – nelieka dvejonių, kad kiekvienas, įsigyjantis prekę ar užsisakęs naujienlaiškio prenumeratą, tampa duomenų subjektu. Jo saugumą turite garantuoti. Kelios esminės gairės, kurias būtina įvertinti:
Norint išvengti nesusipratimų bei nemažų baudų, verta investuoti į tvirtą virtualaus verslo teisinį pamatą. Daugiau sužinokite ir ekspertų klauskite čia: https://motieka.com/lt/paslaugos/duomenu-apsauga-it-ir-in/.
3. Aiškus, prekės ženklo vertybes ir pažadus išpildantis turinys
Rinkodaros specialistai pabrėžia, kad prekės ženklams šiandien reikėtų geriau apgalvoti tiek savo komunikacijos kokybę, tiek pažadus pirkėjui. Puikus pavyzdys gali būti minėtas saugumo užtikrinimas – nuosekliai pasakojamą rūpestingos įmonės istoriją gali sugriauti neapsaugota kliento informacija.
Yra ir kiti, ne tokie jautrūs, bet kartais konkurentų pasirinkimą nulemiantys neišpildyti aspektai. Pavyzdžiui:
Paprastai tariant, jei socialiniai tinklai mirga nuo inovatyvaus verslo šūkių, tai turi atsispindėti ir sklandžioje interneto svetainės veikloje. Tokie pažadai pamažu tampa nebe pranašumu, o išlikimo sąlyga. Vizualiai nepatrauklus, daug techninių nesklandumų keliantis turinys niekuomet nebus laikomas „draugiškumo“ gestu.
Lygiai taip pat svarbu, kad stilinga svetainė būtų paremta saugiu, kiekvienam suprantamu, teisiškai tvarkingu pagrindu. „Draugiškos“ aplinkos savo pirkėjui užtikrinimas būtinas siekiant geriausio rezultato.