Data: 2020.11.24 22:18
Šis puslapis atspausdintas iš:

www.vlmedicina.lt
spausdinimas

Veido paralyžius. Po gydymo – liekamieji reiškiniai

vlmedicina.lt | 2015-07-26 00:00:46

Klausimas. Prieš 7 mėn.  įvyko veido paralyžius. Priežastys neaiškios. Daryta kompiuterinė galvos tomografija, insulto nerado. Gėriau prednizoloną, ibuprofeną, pentiliną, leido magnį, darė akupunktūrą, atlikau  įvairias mankštas, masažus. Atsistatė veidas neblogai. Tik dabar atsiranda kitos bėdos. Pažeistos pusės skruostas labiau pakilęs, gilesnė raukšlė prie skruosto, o kairės pusės lūpos kampas nusviręs, žemesnis. Pažeistos pusės akis siauresnė, o valgant ar šypsantis beveik visai užsimerkia. Kas tai yra? Gal per daug masažų atlikta, o gal kažkas kita? Ką dabar daryti? Gražina, 54 m.

Akupunktūra
© Fotolia.com

Atsako fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytoja Vaiga Kovalenko

Rekomenduoju pakartotinę gydytojo neurologo konsultaciją. Veidinio nervo paralyžius gali būti kaip infekcinių ligų komplikacija, reikėtų patikslinti, ar nebuvo įkandusi erkė (Laimo liga?). Esant Bello paralyžiui, daliai pacientų gali likti liekamieji reiškiniai visam gyvenimui. Svarbu  tęsti apmokytus veido pratimus (kineziterapiją mimikos raumenims) savarankiškai. Dėl medikamentinio gydymo taktikos konsultuokitės su Jus gydančiu neurologu, kuris  vertina dinamiką, gydymo efektyvumą apžiūrėdamas pacientą.


Dėl asmeninių sveikatos problemų VLMEDICINA.LT rekomenduoja kreiptis į šeimos gydytoją arba su jo siuntimu – į specialistą. Atsakymai, publikuojami portale, jokiais būdais negali pakeisti gydytojo konsultacijos.