Data: 2020.08.07 06:56
Šis puslapis atspausdintas iš:

www.vlmedicina.lt
spausdinimas

Trys lengvi pratimai nuo celiulito

2016-05-09 15:00:59

Celiulitas dažniausiai „padailina“ sėdmenis ir šlaunis. Apmaudu – ir valgote ne bet ką, ir specialiais kremais tepatės, bet vis tiek vaikštote lyg su galifė kelnėmis. Kad atsikratytumėte apelsino žievelės iki bikinių sezono, išbandykite šiuos pratimus.

© VLMEDICINA.LT (A. Kubaičio) asociatyvioji nuotr.

1. Kojų kėlimas atgal

Šis paprastas pratimas, galima sakyti, puikiai „griebia“ celiulitą. Kad jį pradėtumėte, susiraskite kokią nors atramą: ja gali tapti siena, kėdė aukšta atkalte ar kt. Atsistokite, ištiesinkite nugarą – įsivaizduokite, kad jums išaugo sparnai, ir jie kelia jus aukštyn.

Rankomis atsiremkite į atramą ir lėtai kelkite atgal vieną koją (jos pirštai patempti žemyn) maždaug 20 cm nuo grindų. Lėtai nuleiskite, bet ant grindų nepadėkite, ir vėl kelkite. Padarykite po 15–20 lėtų judesių kiekviena koja. Pratimų kompleksą kartokite 3 kartus.

Įsidėmėkite! Pratimą būtina atlikti taisyklingai ir lėtai, jokiu būdu nekelti kojų per aukštai.

2. Šuoliukai per šokdynę

Jei norite, kad apelsino žievelė nedarkytų šlaunų, teks prisiminti vaikystę ir įsigyti šokdynę. Greičiausiai nustebsite, kiek jėgų ir valios reikia šokinėti per ją 5 min. be sustojimo. Būtinai darykite pertraukas, kad normalizuotųsi kvėpavimas ir širdies ritmas. Specialistai pataria iš pradžių per treniruotę šokinėti 3 kartus po 5 min., paskui laiką ilginti iki 10–15 min.

Įsidėmėkite! Šio pratimo nedarykite, kol nepraėjo bent 2 val. po valgio. Griežtai draudžiama šokinėti per šokdynę, jei padidėjęs kraujospūdis, juolab diagnozuota hipertenzija. Būtinai avėkite sportbačius (net namuose!), segėkite tinkamą liemenėlę.

Ėjimas sėdmenimis

Šis neįprastas pratimas padeda sumažinti celiulitą ant klubų, sustangrinti užpakaliuką. Atsisėskite ant grindų, nugara tiesi, ištiestas rankas pakelkite į viršų arba sukryžiuokite sulenktas ant krūtinės.

Įtempdama paeiliui kiekvienos pusės sėdmenų raumenis, eikite aplink kambarį ratu arba pirmyn atgal. Pratimą darykite kiekvieną vakarą 15–20 min. arba ilgiau, jei užteks kantrybės.

Įsidėmėkite! Paviršius, kuriuo judėsite sėdmenimis, turi būti lygus, kitaip neišvengsite odos sudirgimo ar nubrozdinimo.