Data: 2020.12.01 16:45
Šis puslapis atspausdintas iš:

www.vlmedicina.lt
spausdinimas

Tinsta akies vokas. Ką patartumėte?

vlmedicina.lt | 2013-01-22 00:04:51

Klausimas. Iš po nakties sutinsta dešinės akies vokas, tai kartojasi savaitę laiko. Akių gydytojas paskyrė akių lašų, bet tai nepadeda. Prieš apsilankydama pas gydytoją vartojau „Claritine“, bet nepadėjo. Naujos kosmetikos ar kremų nekeičiau, viską vartojau kaip ir anksčiau. Ką galėtumėte patarti? Vita.

Jurgita Popovienė
Jurgita Popovienė. Algirdo Kubaičio nuotr.

Atsako gydytoja oftalmologė Jurgita Popovienė

Vokų paburkimai – nebūtinai akių ligų simptomas. Paburkimus gali sukelti kitos ligos – inkstų, širdies, skydliaukės. Kiekvieną atvejį reikėtų nagrinėti individualiai.

vlmedicina.lt

Dėl asmeninių sveikatos problemų VLMEDICINA.LT rekomenduoja kreiptis į šeimos gydytoją arba su jo siuntimu – į specialistą. Atsakymai, publikuojami portale, jokiais būdais negali pakeisti gydytojo konsultacijos.