Data: 2020.11.26 01:20
Šis puslapis atspausdintas iš:

www.vlmedicina.lt
spausdinimas

Susukta poza sėdint (Matsiendrasana)

2011-07-29 21:38:05

Ši  asana  padeda nukreipti  praną  konkrečia  kryptimi, kartu skatindama  energetinių  centrų pabudimą.

Šioje pozoje galimos  įvairios  rankų  padėtys.  Apatinė kūno  dalis  yra stabilus  šios  asanos  pagrindas, todėl skatinamas diafragminis  kvėpavimas, kuris  naikina įtampas pilvo  apatinėje dalyje bei  dubens  sąnariuose. Viršutinė kūno  dalis  yra  laisvesnė, todėl  krūtininis  kvėpavimas  gali  būti  atliekamas stabilizuojant  pilvo  presą  įkvėpimo pradžioje. Pradėkite  nuo  paprastesnių  šios  asanos  variantų. Būkite  atsargūs, jei  skauda  nugarą ir svaigsta  galva.

Bendrasis  poveikis

-          Stiprina  stuburą  ir  vysto  lankstumą.

-          Stimuliuoja  bei  masažuoja pilvo  srities  vidaus  organus.

-          Stiprina  ir  ištempia  rankų, pečių  juostos  ir  kaklo raumenis.

-          Naudinga  esant  stuburo  iškrypimui, kuprai.

Terapinis  poveikis

Naudinga  sergant  tonzilitu, angina, reumatizmu, inkstų, tulžies  pūslės  bei  kepenų  ligomis, išsiderinus menstruaciniam ciklui, esant impotencijai, diabetui, užkietėjus  viduriams. Padeda pasislinkus stuburo  diskams, sergant podagra, liumbago, esant  apatinės  stuburo  dalies artritui.

Nijolė Medvedeva,

jogos instruktorė