Data: 2020.11.29 04:17
Šis puslapis atspausdintas iš:

www.vlmedicina.lt
spausdinimas

Psoriazinis artritas. Ar kojų skausmams turi įtakos išpuvęs dantis?

vlmedicina.lt | 2015-08-21 00:02:34

Klausimas. Man prieš 5 metus diagnozuotas psoriazinis artritas ir paskirtas gydymas nėra efektyvus. Kokios priežastys sukelia kojų skausmus? Ar turi įtakos kojų skausmams išpuvęs dantis? Algimantas.

Kojos
Dianos Jagėlaitės-Čeginskienės nuotr.

Atsako gydytoja reumatologė Vilma Bilinskienė-Milkovičienė

Neaišku, koks Jums buvo skirtas gydymas, jei jis neefektyvus. O sugedęs dantis yra infekcijos šaltinis ir blogina jūsų ligą, ją aktyvina, todėl ir gydymas neefektyvus. Susitvarkykite dantis, pradėkite gydytis reumatologo skirtais vaistais, pvz., metotreksatu.


VLmedicina.lt

Dėl asmeninių sveikatos problemų VLMEDICINA.LT rekomenduoja kreiptis į šeimos gydytoją arba su jo siuntimu – į specialistą. Atsakymai, publikuojami portale, jokiais būdais negali pakeisti gydytojo konsultacijos.