Data: 2020.12.01 16:54
Šis puslapis atspausdintas iš:

www.vlmedicina.lt
spausdinimas

Podagra: ar gali skaudėti pėdos išorinę pusę?

vlmedicina.lt | 2014-03-31 00:02:42

Koja su batu
Algirdo Kubaičio nuotr.

Klausimas. Yra buvęs podagros priepuolis, kai sutino pėdos nykštys. Dabar visi simptomai tokie patys, bet skausmas yra pėdos išorinėje pusėje šone, yra patinimas ir didelis skausmas. Ar tokioje vietoje taip pat gali būti podagra? Ar tai jau kažkas kito? Irena, 57 m.

Atsako Klaipėdos universitetinės ligoninės gydytoja reumatologė Vilma Bilinskienė –Milkovičienė

Pagal kliniką, tai podagros priepuolis. Reikėtų, kad šeimos gydytojas padarytų CRB ir šlapimo rūgšties tyrimą. Jei geriate alopurinolį, jį reikia nutraukti ir bandyti nuslopinti uždegimą, pvz.: „Diclophenacum“ 100 mg ar 150 mg arba „Arcoxia“ 120 mg (5-7 d.). Jei patinimas ir skausmas praeis, vėl pradėkite alopurinolį. Išliekant skausmams, tikslinga reumatologo konsultacija dėl tolimesnio gydymo.


VLmedicina.lt

Dėl asmeninių sveikatos problemų VLMEDICINA.LT rekomenduoja kreiptis į šeimos gydytoją arba su jo siuntimu – į specialistą. Atsakymai, publikuojami portale, jokiais būdais negali pakeisti gydytojo konsultacijos.