Data: 2020.11.23 21:40
Šis puslapis atspausdintas iš:

www.vlmedicina.lt
spausdinimas

Po apipjaustymo – išsipūtęs „žiedas“

VLMEDICINA.LT | Šaltinis: vlmedicina | 2018-12-27 12:58:53

Klausimas. Man prieš du mėnesius atliko apipjaustymą, viskas sugijo. Bet aplink penio galvutę nuo pavadėlio eina toks žiedas ir vienoj vietoj labai išsipūtę. Ką galėtumėt patarti daryti? Tas išsipūtimas pranyks ar reikia kreiptis į gydytoją? Dz.

Mindaugas Danilevičius. Algirdo Kubaičio nuotr.

Atsako gydytojas urologas dr. Mindaugas Danilevičius

Greičiausiai tai audinių edema, kitaip tariant, audinių paburkimas, kuris laikui bėgant pranyksta. Jei nepradingtų ar sukeltų nepatogumus, reikėtų kreiptis į gydytoją urologą su klausimu, ar nereikia papildomos intervencijos.

Dėl asmeninių sveikatos problemų VLMEDICINA.LT rekomenduoja kreiptis į šeimos gydytoją arba su jo siuntimu – į specialistą. Atsakymai, publikuojami portale, jokiais būdais negali pakeisti gydytojo konsultacijos.