Data: 2020.09.25 07:44
Šis puslapis atspausdintas iš:

www.vlmedicina.lt
spausdinimas

Trikampio asana

2011-05-27 21:49:25

Ši  stovima  poza  gerai  ištempia  šoną  bei  atveria  dubens  sritį.  Atlikdami šią  asaną stenkitės pėdas prispausti prie grindų, įtraukite mentes, plėskite krūtinės ląstą. Užpakalinė kūno dalis stumiama pirmyn. Jeigu sunku išlaikyti  pusiausvyrą, atlikite asaną prie sienos. Žvilgsnį fiksuokite prieš save arba į viršutinę ranką.

Bendrasis  poveikis:

-          gerina dubens sąnarių mobilumą, praplečia krūtinės ląstą;

-          stiprina dubens ir šlaunų raumenis;

-          šalina riebalų sankaupas juosmens ir dubens srityje;

-          užtikrina asimetrinę diafragmos ir šalia esančių organų stimuliaciją.

Terapinis  poveikis:

-          palankiai  veikia esant  susikūprinimui, kojų deformacijai, plokščiapėdystei, pasislinkus stuburo slanksteliams, malšina artrito ir sėdimojo nervo uždegimo sukeliamus skausmus;

-          gerina kepenų, kasos bei inkstų veiklą;

-          stimuliuoja virškinimą bei žarnyno peristaltiką;

-          naudinga esant padidėjusiam skrandžio rūgštingumui bei skrandžio opaligei.

Nijolė Medvedeva

jogos instruktorė