Data: 2020.07.04 05:14
Šis puslapis atspausdintas iš:

www.vlmedicina.lt
spausdinimas

Po masturbacijos – nejautri varpa

VLMEDICINA.LT | Šaltinis: vlmedicina | 2016-09-14 11:13:07

Klausimas. Po masturbacijos ryte ant kirkšnies pamačiau rausvas dėmeles, ir varpa tapo nejautri, varpos galvutės apačia kiek pamėlynavusi. Kas galėjo atsitikti? Ir kokius vaistus vartoti, kad viskas atsistatytų ir varpa vėl būtų jautresnė? A.

Gydytojas urologas Marius Anglickis. Asmeninio archyvo nuotr.

Atsako gydytojas urologas Marius Anglickis

Būtų geriausia, kad kuo greičiau kreiptumėtės į urologą, kad išsamiai apžiūrėtų ir nustatytų jūsų skundų priežastį. Iš aprašymo labai sunku suprasti, bet negalima atmesti įvykusio varpos lūžimo.

Dėl asmeninių sveikatos problemų VLMEDICINA.LT rekomenduoja kreiptis į šeimos gydytoją arba su jo siuntimu – į specialistą. Atsakymai, publikuojami portale, jokiais būdais negali pakeisti gydytojo konsultacijos.