Data: 2020.08.05 10:48
Šis puslapis atspausdintas iš:

www.vlmedicina.lt
spausdinimas

Maudžia sėdmenis ir koją

vlmedicina.lt | 2014-03-14 00:02:29

Klausimas. Gyvenu Anglijoje, dirbu vairuotoju. Prieš keletą mėnesių pradėjau jausti maudimą dešinės pusės sėdmenyse, kartais nueinantį koja žemyn. Sunku išsėdėti automobilyje, norisi išlipti, pavaikščioti. Buvau pas gydytoją, išrašė vaistų „Naproxen“ 250 mg. Dvi savaites, kol gėriau vaistus, buvo viskas gerai. Praėjus dviem savaitėms po baigimo gerti vaistus vėl pradėjau jausti maudimą. Ką galėtumėte patarti? Ar vėl gerti toliau vaistus,  ar darytis kokius masažus? Man sakė, kad yra spaudžiamas nervas. Jokių traumų nesu turėjęs. Petras, 40 m.

Kineziterapija
Algirdo Kubaičio nuotr.

Atsako Respublikinės Šiaulių ligoninės Konsultacinės ambulatorijos vedėjas gydytojas neurologas Antanas Lukošaitis

Dažniausia tokių skausmų priežastis - stuburo diskų patologija. Vienas pagrindinių gydymo būdų – gydomoji mankšta, baseinas. Kadangi ilgai tenka sėdėti, kuo dažniau reikia pramankštinti stuburą. Paūmėjimų metu skirtasis vaistas, mažinantis uždegimą, tinka, nors yra ir geresnių.

VLmedicina

Dėl asmeninių sveikatos problemų VLMEDICINA.LT rekomenduoja kreiptis į šeimos gydytoją arba su jo siuntimu – į specialistą. Atsakymai, publikuojami portale, jokiais būdais negali pakeisti gydytojo konsultacijos.