Data: 2020.07.10 09:48
Šis puslapis atspausdintas iš:

www.vlmedicina.lt
spausdinimas

Kupranugario asana (Uštrasana)

Nijolė Medvedeva, jogos trenerė | Šaltinis: vlmedicina | 2012-02-03 21:09:07

Kupranugario asana (Uštrasana) - paprasta poza klūpant su atsilenkimu atgal. 

Asaną pradėkite iš klūpimos padėties, kojos turi būti dubens plotyje. Rankomis remkitės į kulnus. Įkvėpkite, įtraukite dubens dugno raumenis (mulabandcha), suspauskite sėdmenis ir iškvepiant lėtai pakelkite dubenį kuo aukščiau, ištempkite stuburą. Krūtinę atverkite. Galvos pernelyg neatloškite, o stumkite atgal, sudarydami švelnų stuburo lanką, neužlaužiant juosmens ir kaklo srities.

Būkite asanoje iki diskomforto būsenos, tuomet išeikite iš jos. Atlikite pratimą tris kartus. Pajutę galvos svaigimą išeikite iš asanos, atkreipkite dėmesį į galvos padėtį asanos metu.

Bendrasis poveikis

- Ištempia ir tonizuoja visą stuburą;

- Naudinga esant nugaros deformacijai;

- Padeda esant kuprotumui;

- Padeda kontroliuoti seksualinę energiją.

Terapinis poveikis

Gerina kraujotaką, naudinga esant širdies nepakankamumui, stiprina nervų sistemą. Naudinga sutrikus priešinės liaukos funkcijai, esant kuprotumui, artritui, hemorojui, kolitui, diabetui, regėjimo sutrikimui, virškinimo problemoms.