Data: 2020.08.06 14:08
Šis puslapis atspausdintas iš:

www.vlmedicina.lt
spausdinimas

Ištino ir pamėlynavo dešinės kojos čiurna

VLMEDICINA.LT | Šaltinis: vlmedicina | 2020-03-20 09:06:54

Klausimas. Mano 88 metų mamai ištino ir pamėlynavo dešinės kojos čiurna. Pas gydytoją greitai nepaklius. Ką gali reikšti tas tinimas? Kokius nereceptinius vaistus ar maisto papildus ji galėtų pavartoti, kad tinimas greičiau praeitų, išvengtų trombų ar kitų bėdų? Roma.

Ričardas Sabūnas. VLMEDICINA.LT (Algirdo Kubaičio) nuotr.

Atsako šeimos gydytojas Ričardas Sabūnas

Taip būna dėl venų pakenkimo, tromboflebito. Kuo gilesnės venos pakenkiamos, tuo blogiau - tuo labiau tinsta. Koją reikia laikyti aukščiau net ir miegant. Rekomenduojama pavartoti Detralex 500 mg du kartus per dieną ir du kartus per dieną tepti Lioton 1000 geliu. Taip pat skiriamas Aspirin Cardio 100 mg vakare arba aviečių arbata vietoj aspirino. Jei būklė nepagerėtų, būtų reikalinga kraujagyslių chirurgo konsultacija.

Dėl asmeninių sveikatos problemų VLMEDICINA.LT rekomenduoja kreiptis į šeimos gydytoją arba su jo siuntimu – į specialistą. Atsakymai, publikuojami portale, jokiais būdais negali pakeisti gydytojo konsultacijos.