Data: 2020.08.15 02:26
Šis puslapis atspausdintas iš:

www.vlmedicina.lt
spausdinimas

Išgėrus vaistų ima skaudėti galvą

VLMEDICINA.LT | 2014-11-19 00:02:49

 

Galva
© Fotolia.com

 

Klausimas. Kardiologas išrašė vaistus „ISMN stada“ 20 mg, tačiau jų išgėrus pradeda skaudėti galvą, ypač kaklo srityje, net iki pykinimo. Galvą skauda apie 6 valandas. Kodėl? Onutė, 63 m.

Atsako gydytojas kardiologas dr. Virgilijus Grinius

Tai stiprus kraujagysles plečiantis vaistas. Jis išplečia visas kraujagysles, tarp jų ir galvos, todėl ją ir skauda. Gali būti, kad tie vaistai jums per stiprūs. Kartais rekomenduojama pradėti nuo mažesnės dozės, pavyzdžiui, ketvirtadalio ar pusės tabletės, o paskui didinti tik po kelių dienų. Dėl jų tolesnio vartojimo turite pasitarti su gydytoju, kuris juos paskyrė.


VLmedicina.lt

Dėl asmeninių sveikatos problemų VLMEDICINA.LT rekomenduoja kreiptis į šeimos gydytoją arba su jo siuntimu – į specialistą. Atsakymai, publikuojami portale, jokiais būdais negali pakeisti gydytojo konsultacijos.