Antradienis, 2019.11.19
Orai
Reklama
ligita
2013-02-04 17:50:32 IP: 78.61.134.177

Kojos pečių plotyje arba dar plačiau, pėdmis tvirtai remti grindis (ir tūpiantm, ir stojant). Rankos sukryžiuotos ant krūtinės taip, kad delnai beveik liečia pečius. Tūpiant įkvėpti (pėdos - tvirtai ant grindų, kulnai nepakyla, kelių jokiu būdu nesuglausti tūpiant). Atsistojant iškvėpti. Atsistojant laikyti nugarą kuo tiesiau, nelenkti jos į priekį - padeda smakro kėlimas aukštyn. Jei atsistojant nepavyksta pėdomis tvirtai remtis į grindis, jei kulnai kyla, galima po kulnais paskišti lentą. Sėkmės. Jei dar neaišku - rašykite.

Lina
2013-02-04 11:52:09 IP: 80.243.24.222

parasykite kaip darote tuos pritupimus

Vardas*
El paštas*
Komentaras
Įveskite skaičiukus:
Ligos ir sveikata Man rūpiŠirdis ir kraujotakaPlaučiai ir kvėpavimas Virškinimo sistemaEndokrininė sistemaSmegenys, nervų sistemaŠlapimo organai ir inkstaiStuburas, kaulai, sąnariaiRaumenys ir sausgyslėsLytiniai organaiOda, plaukai ir nagaiLimfmazgiai, kraujas ir imunitetas KrūtysAkysAusys, nosis ir gerklėBurna ir dantysPsichikos ligos
 
Simptomai ir ligosAlergijaVėžys ir kraujo ligos Peršalimas ir gripasTemperatūraKūno tirpimasSkauda šonąSvorio kontrolė, valgymo sutrikimaiPriklausomybėMiego sutrikimaiNuovargis ir silpnumasInfekcinės ligos
 
PsichologijaSveika vaikystėŽvilgsnis į praeitįSveika senatvė
Sveikata be vaistų Gydymas augalaisAlternatyvios terapijosSveika mitybaSveikas ir gražus kūnasVegetarų virtuvėJogaSveika dvasiaSėkmės istorijos
Renginiai
Konsultuoja specialistas
Sveikatos apsauga
Nuomonė
ReklamaApie musLigų klasifikatoriusKontaktai
2015-19 © UAB “Vlmedicina”. Visos teises saugomos | sprendimas webmod: Svetainių kūrimas
Į viršų