Antradienis, 2020.02.25
Orai
Reklama
Giedrė
2017-01-23 13:22:15 IP: 78.58.203.8

Sveiki.Sergu autoimuniniu tiroiditu.Apie 7 metus geriu levotiroksino 100 mg (kraujo tyrimų rezultai visus tuos metus būdavo panašūs-TTH apie 2.8 LT4- 14.2).Šiemet, atlikus kraujo tyrimus,TTH-0.694, LT4-14.82. Pradėjo labai svaigti galva.Kreipiausi į neurologus.Atlikti įvairūs tyrimai.Jokių sveikatos pakitimų neaptikta.Nusprendžiau savo nuožiūra sumažinti levotiroksino vartojimą iki 50 mg. Galva nustojo svaigti.Ar gali būt tokie simptomai, jei per didelė levotiroksino dozė- nors hormoniniai tyrimai ir normų ribose?

neringa
2016-10-11 11:46:21 IP: 78.63.134.110

Sveiki, dar pratęsiu tą patį klausimą - o tai kodėl viena gydytoja buvo paskyrusi po pusę tabletės esant ATPO virš1300,bet pagrindiniai hormonai norma, o jau kita gydytoja neskiria L tiroksino, esant ATPO virš1300, pagrindiniai horm - norma? Ačiū už atsakymą.

Vardas*
El paštas*
Komentaras
Įveskite skaičiukus:
Ligos ir sveikata Man rūpiŠirdis ir kraujotakaPlaučiai ir kvėpavimas Virškinimo sistemaEndokrininė sistemaSmegenys, nervų sistemaŠlapimo organai ir inkstaiStuburas, kaulai, sąnariaiRaumenys ir sausgyslėsLytiniai organaiOda, plaukai ir nagaiLimfmazgiai, kraujas ir imunitetas KrūtysAkysAusys, nosis ir gerklėBurna ir dantysPsichikos ligos
 
Simptomai ir ligosAlergijaVėžys ir kraujo ligos Peršalimas ir gripasTemperatūraKūno tirpimasSkauda šonąSvorio kontrolė, valgymo sutrikimaiPriklausomybėMiego sutrikimaiNuovargis ir silpnumasInfekcinės ligos
 
PsichologijaSveika vaikystėŽvilgsnis į praeitįSveika senatvė
Sveikata be vaistų Gydymas augalaisAlternatyvios terapijosSveika mitybaSveikas ir gražus kūnasVegetarų virtuvėJogaSveika dvasiaSėkmės istorijos
Renginiai
Konsultuoja specialistas
Sveikatos apsauga
Nuomonė
ReklamaApie musLigų klasifikatoriusKontaktai
2015-19 © UAB “Vlmedicina”. Visos teises saugomos | sprendimas webmod: Svetainių kūrimas
Į viršų