Mažiausiai 1 788 pacientų sveikatai iškilo pavojus po to, kai Anglijos Nacionalinės sveikatos tarnyba (angl. NHS England) dėl apmaudžios administracinės klaidos perkėlė šių pacientų ligos istorijas ir kitus medicininius dokumentus į archyvą, užuot juos persiuntusi bendrosios praktikos gydytojams (GP) ir į ligonines. NHS klaidos paveiktų pacientų bus kur kas daugiau, nes šiuo metu NHS peržiūrėjo tik trečdalį iš 700 000 su šia administracine klaida susijusių ligos istorijų.
Dalis vėžio tyrimų rezultatų, vaikų ligos istorijų ir kitų svarbių medicininių dokumentų tiesiog dingo.
Nacionalinis audito biuras (angl. National Audit Office; NAO) pareiškė, jog rimtai ištirs šį incidentą, kuris, kaip manoma, kilo dėl kompanijos „NHS Shared Business Services“ (SBS), kuri dalinai priklauso JK Sveikatos apsaugos ministerijai, kaltės.
Manoma, jog Rytų Midlands, šalies Pietvakariuose ir Šiaurės Rytų Londone veikusi SBS suklydo perduodama pacientų dokumentus, kurie turėjo būti persiųsti kitais adresais arba perduoti kitiems gydytojams, kai jų pacientai perėjo pas kitus GP. 2011-2016 m. susikaupė 709 000 dokumentų, kurie turėjo būti persiųsti kitais adresais.
NAO išsiaiškino, jog dar 2014 m. sausį SBS žinojo apie galimą grėsmę NHS pacientams, kilusią dėl klaidingai persiųstų dokumentų, tačiau nusprendė nepranešti apie šią problemą NHS vadovybei arba šalies vyriausybei dar mažiausiai 2 metus. 2015 m. rugpjūtį vienas SBS darbuotojas susirūpino, kai kompanijos vadovybė pradėjo naikinti persiunčiamus NHS pacientų dokumentus. Galiausiai 2016 m. kovą SBS pranešė NHS apie kilusią painiavą su pacientų dokumentais, tačiau nei šalies Parlamentas, nei visuomenė ir toliau nieko nežinojo.
NAO teigimu, šios problemos sprendimas mokesčių mokėtojams kainuos mažiausiai 6,6 milijono svarų. SBS jau išreiškė apgailestavimą, o JK Sveikatos ministerija užtikrino, jog ji sieks, kad ateityje panašios problemos nepasikartotų.
NHS pradėjo 1 788 pacientų, kurių sveikatą galėjo paveikti dingę medicininiai dokumentai, atvejų tyrimą.