Ketvirtadienis, 2019.11.21
Orai
Reklama
marius
2017-05-08 19:32:32 IP: 94.232.126.15

tai kaip tik ryte ir reikia valgyti vasius arba koses po to per pietus mesos ir vakare kiausinius arba varske.sekmes :)

ligita
2013-01-20 18:48:45 IP: 78.61.134.177

labai ačiū už patarimus. Antros treniruotės metu treneris pabrėžė, kad mityboje nieko nekeisčiau, ir kad dietologės pusryčiams siūlomi, pvz., keturi šaukštai košės tikrai netrukdys prieš treniruotę:) Be to, jis man tiesiog papasakojo, kokios drastiškos dietos laikosi sportininkai prieš varžybas, bet aš juk ir neturiu tikslo per trumpą laiką sulieknėti. Apie sportininkų ir paties trenerio patirtį bei kitų mano treniruočių įspūdžius skaitykite jau pirmadienio vakarą. Rytoj (pirmadienį) einu sportuoti trečią kartą:)Ligita.

Pastabi
2013-01-20 18:10:12 IP: 78.58.224.86

ačiu už straipsnius, man patinka apie tai skaityti, pabandysiu pajudėti kažkiek namuose.

O
2013-01-20 12:18:07 IP: 82.132.212.40

Jei nori islaikys sumazejusi svori visa gyvenima rinkis pratimus, kurie tau malonus, ka ir tuos pacius sokius. Dabar kol raumenys silpni ir svoris didelis gal ner labai gerai nevalgius sportuot intensyviai, kancia ir tiek. Geriau uzkast siek tiek kazkiek laiko pries sportuojant, kai busi stipresne bus enerijos ir nevalgius sportuot. Ir syki jau planuoji ilgam leisk sau pora metu kad i gera forma ieit naturaliai ir taip ten ir pasilikt.

ligita
2013-01-18 10:00:33 IP: 78.61.134.177

dėl apelsinų - šiandien treneris man tą patį pasakė:)

Vakar
2013-01-17 14:52:43 IP: 78.58.224.86

skaiciau kad negalima valgyti citrusiniu vaisiu ant tuscio skrandzio...

ib
2013-01-16 22:06:09 IP: 80.213.88.13

efektyviausia ir skandinavu, ypac danu istirta ir pripazinta dieta yra sumazinto angliavandeniu kiekio dieta, t.y. angliavandeniai turi buti vengiami visose formose-tiek bulves, ryziai, makaronai tiek kai kurie vaisiai,ir ten kur cukraus yra.. minimaliai rupios duonos ar avizu.. taciau svorio reguliavimui yra aisku, kad visu pirma reguliuojama mityba. mesti svori galima 3 budais: tik mityba. nekeiciant mitybos ir daug daugiau sportuojant. keiciant ir mityba ir daugiau sportuojant... kiek zinau, 2kg per sav. tai yra labai daug. ir kaip tik is pradziu krenta svoris, bent jau 2-3kg nes tai vandens netenkama, o normalus svorio kritimas turi buti 0,5kg per savaite. po kurio laiko sustoja svorio kritimas, taciau tai naturalu ir praejus siam periodui, nieko nekeiciant ir islaikant treniravimasi ir mityba, svoris vel krenta iki kazkurio lygio.

Vardas*
El paštas*
Komentaras
Įveskite skaičiukus:
Ligos ir sveikata Man rūpiŠirdis ir kraujotakaPlaučiai ir kvėpavimas Virškinimo sistemaEndokrininė sistemaSmegenys, nervų sistemaŠlapimo organai ir inkstaiStuburas, kaulai, sąnariaiRaumenys ir sausgyslėsLytiniai organaiOda, plaukai ir nagaiLimfmazgiai, kraujas ir imunitetas KrūtysAkysAusys, nosis ir gerklėBurna ir dantysPsichikos ligos
 
Simptomai ir ligosAlergijaVėžys ir kraujo ligos Peršalimas ir gripasTemperatūraKūno tirpimasSkauda šonąSvorio kontrolė, valgymo sutrikimaiPriklausomybėMiego sutrikimaiNuovargis ir silpnumasInfekcinės ligos
 
PsichologijaSveika vaikystėŽvilgsnis į praeitįSveika senatvė
Sveikata be vaistų Gydymas augalaisAlternatyvios terapijosSveika mitybaSveikas ir gražus kūnasVegetarų virtuvėJogaSveika dvasiaSėkmės istorijos
Renginiai
Konsultuoja specialistas
Sveikatos apsauga
Nuomonė
ReklamaApie musLigų klasifikatoriusKontaktai
2015-19 © UAB “Vlmedicina”. Visos teises saugomos | sprendimas webmod: Svetainių kūrimas
Į viršų