Antradienis, 2017.10.17
Orai
Reklama
Gydytojas
2017-10-13 09:53:04 IP: 213.190.53.198

Jei gaunate maistą kas kelias valandas, tai jūs jį ir deginsite, koks tada tikslas kūnui deginti sukauptus riebalus ? Iki jų prieiti yra sunku, nes dauguma žmonių yra rezistentiški insulinui, vadinasi jo didelė koncentracija būna kūne pastoviai, o insulinas INHIBUOJA LIPOLIZĘ.

Koks tikslas gauti maistą kas kelias valandas, kad palaikyti gliukozės koncentraciją, kai jūs nenorite jos deginti - norite deginti būtent kūno riebalus.

Metaboliškai logiškas, fiziologiškas būdas pradėti deginti kūno riebalus yra ir valgyti riebalus - ketogeninė dieta. Arba valgyti KUO REČIAU, kad nukristų insulino koncentracija ir kūnas galėtų pasiekti savo riebalus. Tam pagrįsti yra šimtai tyrimų. Tuo labiau tada padidėja metabolizmas, štai pvz: http://ajcn.nutrition.org/content/early/2017/05/10/ajcn.116.151332.abstract

Arba čia atrado, kad valgymų dažnumo apribojimas yra toks pats efektyvus ir net efekyvesnis metodas nei kalorijų ribojimas ir netgi mažiau sudegino raumenų masės http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/j.1467-789X.2011.00873.x/full


O kodėl taip įvyko, nes valgymo dažnumo apribojimas padidina augimo hormono koncentracijas, kuris neleidžia kūnui deginti raumenų. Visa tai yra basic fiziologija, kurios dietologai, panašu kad, nežino.

https://link.springer.com/article/10.1007/s00125-014-3253-5 o čia atrado, kad žmonėms su diabetu valgymas KUO REČIAU buvo daug geresnis nei valgymas 5-6 kartus per dieną. Nukrito ir svoris labiau ir gliukozė susitvarkė ir t.t.

Gydytojas
2017-10-13 09:29:36 IP: 213.190.53.198

Atsiprašau, bet kur yra įrodymai rekomendacijos valgyti KUO DAŽNIAU, kas 5-6 kartus? Kokia fiziologija tai pagrįsta? Tai girdime iš dietologų nuolat, bet nesu matęs nei vieno tyrimo, kuris rodytų, jog tai yra geriausias kūnui valgymo režimas.

Tuo tarpu, priešingas metodas - valgyti KUO REČIAU, idealiai 1-2 kartus per dieną turi milžinišką kiekį įrodymų, kaip daug efektyvesnis tiek svorio metimui, tiek insulino/leptino ašies susireguliavimui, tiek metabolinio greičio padidinimui. Žmonės tada jaučiasi mažiau alkani ir šis režimas daug patogesnis.

Tuo labiau žmonės neevoliucionavo valgyti 5-6 kartus, dažnai pavalgydavo vieną sotų patiekalą, ar sumedžioję didelį grobį puotaudavo, o tada pasnikaudavo.

Labai norėčiau pamatyti tyrimus ir įrodymus. Iki tol man šitie dietologų patarimai kvepia pseudomokslu ir snacksų gamintojų interesais.

Vardas*
El paštas*
Komentaras
Įveskite skaičiukus:
Ligos ir sveikata Man rūpiŠirdis ir kraujotakaPlaučiai ir kvėpavimas Virškinimo sistemaEndokrininė sistemaSmegenys, nervų sistemaŠlapimo organai ir inkstaiStuburas, kaulai, sąnariaiRaumenys ir sausgyslėsLytiniai organaiOda, plaukai ir nagaiLimfmazgiai, kraujas ir imunitetas KrūtysAkysAusys, nosis ir gerklėBurna ir dantysPsichikos ligos
 
Simptomai ir ligosAlergijaVėžys ir kraujo ligos Peršalimas ir gripasTemperatūraKūno tirpimasSkauda šonąSvorio kontrolė, valgymo sutrikimaiPriklausomybėMiego sutrikimaiNuovargis ir silpnumasInfekcinės ligos
 
PsichologijaSveika vaikystėŽvilgsnis į praeitįSveika senatvė
Sveikata be vaistų Gydymas augalaisAlternatyvios terapijosSveika mitybaSveikas ir gražus kūnasVegetarų virtuvėJogaSveika dvasiaSėkmės istorijos
Renginiai
Konsultuoja specialistas
Sveikatos apsauga
Nuomonė
ReklamaApie musLigų klasifikatoriusKontaktai
2015-17 © UAB “Vlmedicina”. Visos teises saugomos | sprendimas webmod: Svetainių kūrimas
Į viršų